dimarts, 22 de juliol del 2014

Benvinguts al BLOG!!!

Encara no acabo de tenir clar que és el que m'ha portat a crear el meu propi blog, ni tan sols tinc clar que és el que escriuré durant les futures entrades. Potser la millor manera per començar és explicar qui sóc, a que dedico els meus "petitsinstantsdeltemps" i quins són els meus interessos. 

El meu nom és Mireia i sóc técnica superior en educació infantil des de fa ja dos anys. He continuat la meva formació i actualment estic estudiant per ser mestra d'educació primària. He escollit la meva professió per pura vocació. Crec que la educació és un dret que els infants han de tenir sense en compte  la seva cultura, religió ni la seva situació economica. S'ha de educar des del respecte l'amor i la llibertat. 



(alumnes experimentant amb xocolata desfeta)

Una de les meves grans passions és anar de compres (potser per això soc aquí, són molts els blogs de moda que llegeixo) tot i que també m'agrada molt viatjar.  Ja us faré alguna entrada de tots els llocs on he estat. 

Fins aquí la meva primera entrada. Ens veiem aviat. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada